Inflacija utiče i na 8. mart: U ponudi i cvijetni aranžmani od pet KM

Lifestyle 07. mar 202317:26 0 komentara
N1

Uoči 8. marta običaj je da se pripadnicama ljepšeg pola kupuje cvijeće. Provjerili smo šta građani kupuju, kakve su cijene i koliko inflacija utiče na prodaju cvijeća. Također, donosimo savjete koje cvijeće i boju da izaberete, jer sve ima svoje značenje.

Na Međunarodni dan žena tradicija je damama pokloniti cvijeće kao mali znak pažnje. U jednoj sarajevskoj cvjećari provjerili smo šta se najviše traži pred osmi mart što nam je otkrila Mila Rodić, cvjećarka i vlasnica cvjećare u Vogošći.

“Najviše se traže crvene ruže i karanfil. Karanfil je naš stari simbol. Mi nudimo u našoj cvjećari ruže, karanfile, aranžmane koji se kreću od pet KM ka više”, objasnila je Mila.

N1

Često se zapitamo koja boja je za koju priliku, te koje se ruže najčešće kupuju?

“Isključivo je crvena, s tim da nudimo i bijelu ružu kao znak nevinosti, žutu kao znak poštovanja. Osim ruža aktuelan je gerber, pogotovo žuti gerber koji je znak poštovanja. Zbog ove situacije s inflacijom, poklanja se jedan cvijet kao aranžman”, istakla je Mila.

F.Z./N1

Osim ruža, ljiljani su ti koji se najviše kupuju, a najčešće kada su svadbe i neke svečane ili manje lijepe prilike.

“Ljiljani se poklanjaju, ljudi to poklanjaju da im je u vazni da im stoji. S tim da se ljiljani poklanjaju kada su neki događaji na spomen obilježju. Mislim da je ljiljan za sve prilike”, navela je Mila.

N1

Biljke uljepšaju svaki dom, pa se traže i one za koje nije potrebna prevelika briga, odnosno održavanje. Mila nam je ispričala anegdotu jedne građanke koja kupuje margarete.

“Margareta je generalno jako lijep cvijet za dekoraciju, za poklon. Gospođe dođu sebi da kupe. Jedna gospođa mi je došla i rekla ‘volim da dok pijem kafu gledam u ovako lijepu margaretu'”, kazala nam je Mila.

I nisu samo ruže. Ljiljani i karanfili se kupuju, a građani vole i tulipane.

“Tulipani idu za poklona za 8. mart kao i ruže i karanfili, tako i tulipani”, naglašava Mila.

Mila je odlučila da krene u samostalne poduzetničke vode otvorivši cvjećaru te nas je interesovalo koliko je kod nas zastupljena kultura kupovanja cvijeća.

“Kad je trebala da počne priča oko cvjećare, moja kolegica i ja smo odlučile da otvorimo ovu cvjećaru i nama su govorili da ljudi nemaju naviku kupovati cvijeće. Međutim, jako se poštuje, i više nego što smo mi očekivali, da imaju tu kulturu da kupuju i što nam je najbitnije uvijek nam se vraćaju klijenti”, kazala je Mila.

Na kraju, Mila nam je naglasila da posao cvjećara je tu da kupcima ukaže šta je adekvatno za koju priliku u skladu sa njihovim budžetom.

N1

Osmi mart je savršena prilika da poklonite damama neko cvijeće. Međutim, one i drugim danima zaslužuju mali znak pažnje.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!