Prevaranti širom svijeta postaju sve moćniji Samo prošle godine, Federalna trgovinska komisija procjenjuje da su američki potrošači izgubili rekordnih 10 milijardi dolara zbog prevare , što je povećanje od 14% u odnosu na samo godinu dana prije.
Sve više i više, prevaranti ciljaju starije, ranjive ljude preko telefona. Više od dvije trećine stanovnika Ujedinjenog Kraljevstva starijih od 75 godina, ispitanih u nedavnom istraživačkom radu, izjavilo je da su doživjeli barem jedan pokušaj prevare u posljednjih šest mjeseci. 40% ovih ispitanika se suočavalo sa čestim pokušajima prevare, najčešće putem telefona.
Sada, baka iz Velike Britanije koju je generirala umjetna inteligencija po imenu “Daisy” pokušava posao prevaranta učiniti malo dosadnijim. Britanski mobilni operater Virgin Media O2 kreirao je Daisy kako bi razgovarala sa prevarantima i uzimala što više njihovog vremena. Koristeći velike jezičke modele poput ChatGPT-a, Daisy će pričati o svojoj strasti za pletenjem i pričati duge, izmišljene priče o članovima porodice s ciljem da zadrži prevarante na liniji. U teoriji, svaki minut proveden u frustrirajućem razgovoru sa Daisy o njenoj izmišljenoj porodici ili svakodnevnim poslovima je jedan minut manje u kome bi prevarant mogao ciljati pravu osobu.
“Najnoviji član našeg tima za prevenciju prevara, Daisy, okreće ploču protiv prevaranta – nadmudri ih i nadmaši u njihovoj vlastitoj okrutnoj igri jednostavno držeći ih na liniji”, rekao je direktor prijevara Virgin Media O2 Murray Mackenzie na blogu post .
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!