Apple više nije najvrjedniji svjetski brend

Nauka 01. feb 201720:19 > 20:21
REUTERS/David Gray

Nakon pet godina apsolutne vladavina - Apple više nije najskuplja marka na svijetu.

Istraživanje koje je proveo Brand Finance objavljeno je u srijedu, u kojem stoji da je monetarna vrijednost brenda Google porasla za 24 posto u odnosu na prošlu godinu, te je treutno najvrijedniji brend na svijetu.

Vrijednost Applea pala je sa 145.9 milijardi dolara na 107 milijardi, dok Google u međuvremenu nije mijenjao svoj core posao – te je povećao profit.

David Haigh, izvršni direktor Brand Financea kaže da je Appleu pala vrijednost zbog konstantne borbe sa svojim tehnološkim rivalima, ali i zbog toga što Apple gubi primat na kineskom tržištu, koje sve više i više vjeruje domaćim proizvođačima.

Appleu ostaje utjeha što su je njihova marka mobilnog telefona svjetski najpopularnija i najprodavanija, a tu su titulu preuzeli od Samsunga, koji je vladao pet godina.

Studija je uključivala 500 brendova, a Amazon je na trećem mjestu sa vrijednošću od 106 milijardi, prati ga AT&T, Microsoft i Facebook.

Trenutna vrijednost Googlea iznosi 109,5 milijardi dolara, a titulu najvrijednijeg brenda vratili su prvi put nakon 2011. godine. 

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.