Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mail adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korištene u uslugama reklamiranja.
Kako je navedeno iz Twittera, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi sigurnosti njihovog računa, slučajno su korištene u uslugama kompanije za reklamiranje “Tailored Audiences” i “Partner Audiences”.
“Ovo je bila pogreška. Izvinjavamo se zbog toga”, navedeno je u saopćenju.
Navodi se također kako nije poznato koliki je broj korisnika čiji su podaci greškom podijeljeni, no kako bi sve bilo transparentno o ovom slučaju obaviješteni su svi korisnici.
Naglašeno je da se lični podaci na bilo koji način ne dijele s partnerima i trećim osobama. Podvučeno je da je ovaj problem otkriven 17. septembra te da se telefonski i mail podaci korisnika u tom periodu nisu koristili u uslugama rekamiranja.
Još jednom je upućeno izvinjenje te je naglašeno kako su poduzete sve mjere da ne dođe do slične situacije.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad