Meta, koja je u vlasništvu Facebooka, jučer je predstavila novi logo za popularnu društvenu mrežu, a promjena je toliko suptilna da mnogi nisu niti primijetili razliku.
Nova promjena uključuje tamniju nijansu plave i sitne preinake na malom slovu “f”, a u objavi na blogu pojasnili su kako je promjena dio strategije za “osvježavanje dizajna Facebook logotipa, čineći ga odvažnijim i upečatljivijim.”
Naglasili su kako je tamnija nijansa plave boje odabrana kako bi se slovo “f” više istaknulo i dizajn postao “vizualno dostupnijim”.
Suptilna promjena
S obzirom na to da Facebook ima više od 2 milijarde korisnika i svaka promjena je vidljiva velikom broju korisnika, iz Mete su objasnili kako je upravo to razlog zašto tvrtka koristi suptilne promjene na logotipu umjesto radikalnih.
Osim promjene na logotipu, Meta je ažurirala i natpis Facebooka. “Koristili smo naš prilagođeni font, Facebook Sans, da redizajniramo natpis i logotip, kako bismo postigli konzistentnost i poboljšali ukupnu čitljivost na platformi”, istaknuli su.
Uz to, ažurirana je i paleta boja, kao i dizajn Reakcija na platformi s namjerom da se omogući “veći emotivni odaziv” te da se prilagode “raznim potrebama korisnika”.
Inače, ovo je samo prva u nizu promjena vizualnog identiteta koje očekuju korisnike Facebooka, a iz tvrtke su najavili daljnje promjene u budućnosti.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!