Edukacija Leader Roots
Kultura povratne informacije: Druga sesija programa Leader Roots pod pokroviteljstvom UNIQA osiguranja

Povratna informacija je najjednostavniji, ali i najpotcjenjeniji alat liderstva. U svijetu gdje se promjene dešavaju brže nego što ih možemo procesuirati, sposobnost da čujemo i da budemo saslušani postaje ključ profesionalnog sazrijevanja. Upravo tom temom bavila se druga sesija četvrte generacije Leader Roots programa, koji realizuje Američka trgovačka komora u BiH (AmCham BiH).
Oglas
Ovaj program, koji okuplja mlade lidere iz različitih sektora, osmišljen je da ih osnaži da preuzmu odgovornost, vode sa svrhom i grade organizacije koje uče, jedna povratna informacija po jedna.
Ovu sesiju, pod nazivom "Povratna informacija koja pokreće", vodio je tim iz UNIQA osiguranja, koji je učesnicima ponudio spoj teorije, prakse i stvarnih poslovnih iskustava. Eldar Dudo, Alma Hodžić, Jasmin Kukuljac i Nerma Vukasović govorili su otvoreno o liderstvu u praksi – o važnosti iskrenih razgovora, učenju iz grešaka i prepoznavanju povratne informacije kao prilike za rast, a ne kao kritike.
U UNIQA osiguranju kultura povratne informacije dio je svakodnevnog rada – ona se njeguje kroz otvoren dijalog, redovne razgovore između lidera i timova, ali i kroz godišnje ankete o zadovoljstvu zaposlenika, koje rukovodiocima pomažu da bolje razumiju potrebe i ideje zaposlenika.
Oglas
"U UNIQA osiguranju vjerujemo da je povjerenje temelj svake dobre saradnje, a otvorena komunikacija ključ napretka. Povratna informacija nije samo alat, već način da zajedno rastemo i stvaramo radno okruženje u kojem se svako osjeća cijenjeno i motivisano. Kroz programe poput Leader Roots želimo podijeliti naša iskustva i pokazati da iskren razgovor gradi ne samo uspješne timove, već i bolje lidere", izjavio je Eldar Dudo, direktor UNIQA osiguranja.
Leader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeLeader Roots
VišeTokom diskusije, učesnici su se saglasili da kultura davanja i primanja feedbacka u bosanskohercegovačkom poslovnom društvu tek treba da sazrije. Često se povratna informacija doživljava kao kritika, a ne kao razvojni alat. Lideri nerijetko odlažu teške razgovore, dok zaposlenici povratne informacije primaju s odbranom umjesto radoznalošću. Predavači su ukazali da se promjena dešava onog trenutka kada lider počne razgovarati s namjerom razumijevanja, a ne dokazivanja. U trenutku kada prestanemo "davati feedback" i počnemo ga razmjenjivati, kultura organizacije se mijenja.
Druga sesija programa pokazala je ono što AmCham BiH kroz Leader Roots već godinama promoviše: da liderstvo nije funkcija, već proces učenja, rasta i poniznosti. Zahvaljujući saradnji s UNIQA osiguranjem, učesnici su teoriju pretvorili u iskustvo i otkrili kako se pravi liderski razvoj zapravo ne mjeri brojem sastanaka, već spremnošću da u ogledalu povratne informacije prepoznamo sebe i odlučimo biti bolji.
Oglas
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas