U suradnji s agencijom Pink Moon i produkcijskom kućom Producenti, a u režiji kreativnog direktora Hrvoja Škurle, poznati talijanski brand posuđa Tognana premijerno je lansirao novi imidž TVC, u trajanju 15 i 30 sekundi, na tržište Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a od 2024. emitirat će se i na ostala svjetska tržišta.
Brand Tognana prisutan je u cijelom svijetu s 25 milijuna prodanih proizvoda godišnje, te prometom od 80 milijuna eura. Jedinstveni talijanski dizajn i kvaliteta pozicionirali su ga među vodeće svjetske proizvođače kuhinjskog posuđa, aparata i tekstila. Prepoznat od strane renomiranih restorana postao je i sastavni dio kod pripreme i posluživanje jela poznatih međunarodnih i lokalnih restorana. Tognana proizvodi daju dodatnu vrijednost vašim domovima, uređenju i stvaranju harmonije. Idealni su saveznici za sve gurmanske prigode, slavlja i druženja uljepšavajući i stvarajući ugodnu atmosferu doma.
“Više od 70 godina u Tognana Porcellane držimo do talijanske tradicije, kvalitete i dizajna, te idemo u korak s razvojem tehnologije. Naši proizvodi prilagođavaju se novim trendovima kuhanja koketirajući s modom i gurmanskim svijetom, uvijek stavljajući u prvi plan kvalitetu materijala. Funkcionalnost spajamo s dizajnom”, izjava je obitelji Morosi koja stoji iza poznate talijanske tvrtke posuđa Tognana Porcellane.
Zahtjevan zadatak u produkciji imidž spota uspio je hrvatskim kreativcima koji su unutar 30 sekundi uspjeli prikazati raznovrsnost ponude branda te istaknuti ljepotu talijanskog dizajna i lakoću uporabe proizvoda u pripremi jela, kroz žensku razigranost i raspjevanost, koristeći zahtjevnu stop-motion tehniku u kombinaciji s predivno osmišljenim i snimljenim kadrovima.
Iako je Tognana prepoznatljiva po šarenim tanjurima i razigranim bojama posuđa, jesenskom kolekcijom dominira posuđe i tkanine zemljanih tonova koji u svaki dom unose umirujuću jesensku notu. Neodoljivi moderni dizajn kućanskih aparata u boji kadulje i crvene jabuke sve je prisutniji u talijanskim domovima, posebice kod mlađih generacija.
Nove kolekcije su dostupne u svim trgovačkim lancima, a za 2024. godinu Tognana najavljuje revolucionarne proizvode za lakšu pripremu hrane koji će postati nezaobilazni u svakom domu.
Početak industrijske djelatnosti obitelji Tognana datira iz 1775. u industriji opeke. Sadašnja tvornica keramike je osnovana 1946. godine, brzo prelazi s majolika na porculan, korištenjem tradicionalnih tehnika pečenja, pročišćavanja i kristalizacije. Tvrtka je ubrzo postala jedan od najvećih domaćih proizvođača porculanskog posuđa visoke kvalitete i dodatno je povećala svoj ugled nakon osnivanja tvrtke Nuova Fontebasso d.d., 1989. godine. koji djeluje unutar Grupe od 1976. godine, a bio je nastavak, nakon uspona i padova, veličanstvenog Društva keramike Andrea Fontebasso d.d. koja je od 1760. godine djelovala u proizvodnji keramike, a potom i finog porculana. Godine 1998. započinje partnerstvo s obitelji Morosi koja je 2000. godine preuzela cjelokupnu imovinu i ponovno pokrenula proizvodnju. Danas brand Tognana neupitno zauzima položaj vodećeg proizvođača na tržištu.
Social Media:
https://www.instagram.com/tognana_hr/?hl=en
https://www.facebook.com/TognanaHR
TVC link:
https://vimeo.com/871752188/f5dd5f3cac?share=copy
https://vimeo.com/871752145/31db031223?share=copy
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!