Prošlo je skoro godinu dana od stravičnog zločina u školi "Vladislav Ribnikar" kada je maloljetni K.K. usmrtio osam učenika i čuvara škole, a 3. maj Srbija pamti kao jedan od najtužnijih datuma. Ipak, neki su zloupotrijebili ovu tragediju i riješili da na osnovu nje privuku pažnju javnosti.
Velika tragedija u školi i masakr u Mladenovcu samo dan kasnije, podstakao je brojne influensere da svoj medijski prostor i uticaj iskoriste da govore o različitim temama povezanim sa velikim stradanjima sa kojima se Srbija nikada ranije nije suočila.
Govorilo se o vršnjačkom nasilju, roditeljstvu, a ove dvije velike tragedije duboko su potresle sve.
Međutim, pojavili su se pojedinci koji su željeli da iskoriste najtužnije dane i stravična stradanja za svoju promociju i profit u cilju da privuku pažnju javnosti.
Influenser Nikola Jovanović, poznatiji kao Nixa Zizu, nedavno je otputovao na Kostariku što je iskoristio da snimi reklamu za svoj sajt za klađenje. Osim što reklamira kockanje, on je odlučio da scenario reklame poveže sa dječakom ubicom, Kostom K., pa je objavom video-snimka uspeo da zgorzi javnost.
„Vidiš, Kosta, šta si propustio da ih nisi pobio… Kosta, Kosta… Umjesto da dođeš na tvoju Kostariku… Razumiješ, da ‘trejduješ’… Kosta, Kosta… Ovo ćeš i ti da radiš, samo sutra…“, pričao je Jovanović u video-snimku koji je objavio na društvenim mrežama, želeći da poruči dječaku ubici šta propušta dok nije na slobodi, a onda su uslijedili kadrovi sa ove destinacije na kojima se ističe uživanje u luksuzu.
Kako su ubrzo počeli da se nižu negativni komentari, Nikola Jovanović odlučio je da obriše video. Međutim, ipak je bilo kasno da se u potpunosti izbriže sadržaj koji je zabilježio, jer je njegov snimak počeo da se širi mrežama i izaziva žestoke osude.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!