Adele se vratila nakon četiri godine pauze s novim albumom i oborila sve moguće rekorde svojim singlom "Hello".
Uprkos tome što je prethodni album “21” prodat u milionima primjeraka samo u Sjedinjenim Državama i proveo 80 sedmica u top 10 Billboard 200 liste, njene turneje nisu baš tako “za primjer”.
Njena turneja 2011. bila je praćena otkazivanjima i odlaganjima zbog toga što se borila sa laringitisom, potom infekcijom, a zatim i sa krvarenjem glasnih žica koje su zahtijevale hiruršku intervenciju i prinudile je da otkaže 16 koncerata u Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji.
Najzad, izvori kažu da Adele zapravo planira strategiju koja je rijetka za umjetnika njenog statusa: njen tim radi sa ugovorima tržište po tržište, a ne sa velikim promoterima koji organizuju jednu turneju poput Live Nation.
Ovo je kompleksniji pristup i zahtijeva više vremena a uobičajen je za izvođače koji ne nastupaju u velikim arenama. Oni ovako imaju individualni pristup svakom tržištu, piše MTV.
“Ljudi je jednostavnio vole, nikada je nisu vidjeli, ali će željeti. Ponekad biti nedostupan i van scene podiže potražnju – a u ovom slučaju to je ekstremno”, kaže Debra Ratvel iz AEG Live koja se bavi organizovanjem velikih svjetskih turneja.
“Ona će prodati svaki šou na planeti”, kaže još jedan izvor iz koncertne muzičke industrije. “Koliko god bude željela koncerata da pravi, svaki će rasprodati. Možete to reći s obzirom na ono što se desilo sa singlom. Biće to album koji će obarati rekorde”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.