Influenser Mirza Mustafagić za N1 govorio je o utjecaju influensera, te kako i na koji način bira sponzore koje će reklamirati u svojim objavama. Također, Mustafagić objašnjava zašto je bitan kvalitet, a ne kvantitet.
Mustafagić kaže da on pomno bira i da postoje influsenseri kojima je samo bitno da uzmu novac jer znaju a je njihov rok trajanja kratak.
“Ja iznimno biram, na mom profilu od 10 posto jedan je reklama. Ne želim da postanem oglasna ploča ili osoba koja će prodavati nešto. Želim da ljudima pružim višu korist od je život lijep i da ja uživam u ovoj vodi koju pijem. Želim da kažem da je bitno obrazovanje, redovno čekiranje zdravlja i druge bitne stvari”, kazao je Mustafagić.
Također, Mustafagić je napravio poređenje sa pjevačem Dinom Merlinom kazavši da postoji Merlin i trećerazredni pjevači i da on želi biti Merlin koji kako je Mustafagić objasnio nije možda uvijek u vrhu popularnosti ali se njegov rad cijeni i poštuje.
“Živimo u takvoj državi da građani žele kratku zabavu, ne žele dodatnu vrijednost gdje će nešto naučiti. Oni žele kako je danas lijep dan, koji karmin nosim, koja je šminka. Stanovnici koji ovdje žive žele takav sadržaj. Ne žele ništa što im zamara mozak. Zato ja nemam stotine hiljada pratilaca jer nekada pričam o stvarima koje ne odgovaraju svima”, pojasnio je influenser ali i pravnik Mustafagić.
Pravnica Dženeta Schitton je kazala građani više žele reality zabavu.
“Nema pogrešnih influensera, kao i političari influenseri su odraz našeg društva”, kazala je Schitton.
Na kraju je Mustafagić kazao da ima svoju firmu za digitalni marketing, za svaku saradnju ispostavlja fakture i plaća sve poreze i doprinosei da nikada ne uzima novac “na ruke”.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!