Stotine putnika u avionu United Airlinesa nisu se nadale da će se njihov dugi let iz SAD-a u Australiju pretvoriti u petak u još dužu odiseju.
Avion na letu iz San Francisca za Sydney trebao je sletjeti na taj aerodrom, no to je u posljednji trenutak odgođeno zbog smeća na pisti a avion je preusmjeren u Canberru.
No na tom aerodromu nema ni carine ni kontrole pasoša pa je 300 putnika moralo ostati u avionu.
Tada se pojavio novi problem – posadi aviona isteklo je radno vrijeme i United je objavio kako mora u Canberru poslati novu posadu.
Nakon četiri sata putnicima je ipak dozvoljeno da napuste avion no nisu smjeli napustiti ograđenu vojnu zonu.
Kako su prolazili sati putnici su sve više gubili živce a dio njih ljutnju zbog sada već 30-satnog puta ventilirao je porukama na Twitteru.
“Stigla je nova posada i pozvani smo nazad u avion. Sad ćemo vidjeti koliko će pak to trajati”, napisao je na Twitteru putnik Fabio Calabria.
United Airlines zabrinutim porodicama putnika koji su čekali njihov dolazak u Australiju nije želio davati nikakve informacije pozivajući se na privatnost.
Avion je na kraju ipak sretno sletio u Sydney.