Aleksandar Zobenica, stručnjak za politički marketing iz Banjaluke govorio je za N1 u emisiji Dan uživo, u kojoj je kazao da se na tu granu u BiH slabo obraća pažnja, ali ima i izuzetaka kod političara i stranaka.
“U svakom slučaju, vladajuća stranka u RS je ona koja najviše obraća pažnju na politički marketing. Folklor je narodu prihvatljiv, a Dodik odlično radi svoj posao”, izjavio je.
Što se tiče njihove aktivnosti na društvenim mrežama – političari i stranke nisu toliko aktivne.
“Ako pogledate u BiH, vrlo su slabo aktivni nalozi političkih stranaka”, kao izuzetak je naveo SDP i Našu stranku, dok vladajuća i vodeća opoziciona stranka u RS – slabo obraćaju pažnju na društvene mreže.
Ipak, u protekloj godini dana – pohvalio je aktivnost Igora Radojčića, gradonačelnika Banjaluke, koji je posebno aktivan na Twitteru.
“Politički marketing je širok spektar posla koji se obavlja na samom terenu, mislim da definitvno moraju da uđu u korelaciju sa glasačima, građanima. Pojedinci iz političkih partija koji imaju naloge slabo komuniciraju. Koriste ih za svoje vijesti, a moraju uvesti dvosmjernu komunikaciju”, istakao je Zobenica.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.