Predsjednik DNS-a Marko Pavić izjavio je da će regija u kojoj su Gradiška, Laktaši, Srbac i Prnjavor biti jedan od nosilaca aktivnosti ove stranke budući da se na tom području sve više prepoznaje politika DNS-a.
Pavić je istakao da je DNS da je “provjetrio” svoje redove i da je svojim programom predvidio jačanje svih struktura stranke, a da je rezultat osnaživanja dolazak novih ljudi.
On je naveo današnji primjer u Prnjavoru gdje je odbornik NDP-a u Skupštini opštine Slaviša Milinčić prešao u DNS, ocijenivši da su ljudi prepoznali dobru politiku ove stranke.
“On se u vremenu kada su mnogi mislili da stranka slabi opredijelio da dođe u DNS, jer je uvidio da ta politika ne može slabiti, da ta politika donosi dobro i građanima mjesne zajednice i opštine i Republike Srpske”, rekao je Pavić nakon što je Milinčiću uručio člansku knjižicu.
Pavić je naglasio da je cilj stranke da na narednim izborima osvoji više od 100.000 glasova i da svaka lokalna zajednica ima zadatak da osvoji više glasova nego na proteklim izborima.
“Regija u kojoj su Gradiška, Laktaši, Srbac i Prnjavor biće jedan od nosilaca aktivnosti DNS, jer se na ovoj regiji sve više prepoznaje politika DNS-a, sve više ljudi koji su profilisani, imaju svoje stavove, dolazi u našu stranku”, rekao je Pavić.
Milinčić rekao je da je u DNS-u prepoznao iskrenu politiku čiji je cilj dobrobit građana i najavio da će interese ove stranke zastupati u lokalnom parlamentu zajedno sa Savkom Tumbakom.
“DNS je trenutno najiskrenija prema svojim glasačima. Razdvojeno je `žito od kukolja`, u stranci su ostali iskreni ljudi koji rade za dobrobit ovog naroda” , ocijenio je Milinčić.
Predsjednik prnjavorskog odbora DNS-a Dragan Radić rekao je da od Milinčića očekuje korektnu saradnju, te najavio rad na jačanju opštinske organizacije, uvjeren, kako je naveo, da će na narednim izborima napraviti veoma dobar rezultat. On je dodao da u narednom mandatu očekuju četiri odbornička mjesta.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad