Adria Summit će se održati po treći put zaredom od 8. do 12. maja na dvije lokacije u dvije zemlje - Kempinski Hotel Adriatic u Umagu, Hrvatska, i Kempinski Palace u Portorožu, Slovenija.
Na prve dvije konferencije učestvovalo je oko 800 posjetilaca i 160 govornika iz 18 zemalja. Učesnici su imali priliku čuti inspirativne govore i panel diskusije vođene od strane istaknutih ličnosti kao što su Marko Landi, poznat po povezivanju Steve Jobsa s Appleom, Mario Henjak, izvršni direktor Gorenjske banke, Ljiljana Ahmetović, direktorica Shoppstera, Milan Gospić, direktor Microsofta, i mnogi drugi.
Na prethodna dva samita učestvovalo je 251 kompanija, uključujući Gorenjsku banku, OTP banku, Procredit banku, Adikko banku, PBZ, Zagrebačku banku, Shoppster, Ananas, Microsoft, Delta Holding, Milšped, Rakuten Viber. Prošle godine, konferenciju su otvorili direktori Hrvatske gospodarske komore i Privredne komore Srbije.
Ove godine, Američke privredne komore (AmCham) otvaraju nove perspektive za poslovnu saradnju preko Atlantika.
Adria Summit se pozicionirao kao ključno mjesto razmjene ideja i umrežavanja. Osim predavanja i panela, učesnici su uživali u raznim aktivnostima poput golf turnira, teniskih turnira, biciklizma, Rivamare događaja, istarskih delikatesa i gala večeri u predivnom Kempinski Palace u Portorožu, uz nastup čuvene srpske operske pjevačice Marije Nešić.
Očekivanja za ovogodišnji događaj su veća, a raznoliki program obećava inspirativne diskusije i zanimljive panele:
“Izgradnja klastera kompanija usmjerenih ka američkom tržištu”: Američka privredna komora (AmCham) organizuje diskusiju koja istražuje strategije za saradnju između kompanija iz Adriatic regije i Evrope koje teže ulasku na dinamično američko tržište.
“Ubrzanje inovacija: Uloga vještačke inteligencije u digitalnoj transformaciji”: Ovaj panel će istražiti kako vještačka inteligencija može revolucionizirati poslovanje i industrije, i kako organizacije mogu efikasno integrirati vještačku inteligenciju u svoje strategije digitalne transformacije.
“Od hiper do stabilnosti: Šta se promijenilo u finansiranju inovacija?”: Ova diskusija će osvijetliti nedavne tržišne turbulencije, od inflacije i visokih kamatnih stopa do kolapsa SVB, otpuštanja u IT sektoru i njihovog uticaja na apetite investitora.”Oživljavanje fantazija u kupovini: Kako veštačka inteligencija transformiše maloprodaju”: Ovaj panel će istražiti kako vještačka inteligencija mijenja način na koji potrošači doživljavaju kupovinu, uključujući personalizovana online iskustva sa korištenjem AR i VR tehnologija.
“Brzo i bez problema: Upravljanje brzim i jednostavnim plaćanjima”: Ovaj panel će istražiti tajne glatkih, brzih plaćanja u e-trgovini, fokusirajući se na optimizaciju korisničkog iskustva i integraciju vodećih sistema plaćanja radi maksimalne praktičnosti.
“Regionalni dijalog: Izazovi i mogućnosti za asocijacije e-trgovine”: Asocijacije e-trgovine s Jadranske regije i šire će se okupiti kako bi razgovarale o raznim relevantnim temama i podijelile svoja iskustva i izazove. Glavni fokus dana bit će na tome kako bolje iskoristiti bliže odnose unutar regije i dobiti vrijedne uvide iz različitih zemalja.
“E-pravnički: Kako prodati proizvod bez gubitka dolara – pravni okvir online prodaje”: Ova sesija će obuhvatiti sve aspekte e-trgovinskih transakcija, od zakona o zaštiti potrošača do propisa o privatnosti podataka. S praktičnim savjetima, naučit ćete kako zaštititi svoje interese, smanjiti pravne rizike i maksimizirati profitabilnost u online poslovanju, bez gubitka dolara.
“Budućnost ljudskih resursa: Kako vještačka inteligencija mijenja poslovne uloge”: Kako se HR suočava s izazovima u brzo mijenjajućem e-trgovinskom i poslovnom okruženju? Ova tema istražuje uticaj vještačke inteligencije na prirodu posla, uključujući pojavu novih poslovnih uloga i potrebu za razvojem novih vještina radnika.
“Vještački inteligentni lanac snabdijevanja: Optimizacija upravljanja zalihama i logistikom”: Kako optimizirati procese isporuke i dostave uz pomoć vještačke inteligencije radi poboljšanja zadovoljstva kupaca i razvoja vašeg e-trgovinskog poslovanja? Ova tema se fokusira na primjenu vještačke inteligencije u upravljanju lancem snabdijevanja, uključujući prognoze potražnje, optimizaciju zaliha i planiranje ruta.
“Zelena je nova crna: Otkrivanje ekoloških strategija e-trgovine”: Panel koji otkriva najnovije održive prakse u ekološkoj e-trgovini, namijenjen ekološki svjesnim potrošačima. Od zelenja lanca snabdijevanja do ekološki prihvatljive ambalaže, proći će kroz načine kako uspjeti u eri održive kupovine i izvještavanja o ESG-u.
“Digitalna ekonomska zabava: Otkrivanje moći nematerijalne trgovine”: Od virtuelnih dobara do ekskluzivnog sadržaja, kako e-trgovina mijenja način na koji potrošači interagiraju sa svojim omiljenim igrama, filmovima i digitalnim iskustvima? Ovaj panel će prikazati istraživanja najnovijih trendova, inovativnih strategija i novih tehnologija koje pokreću rast i inovacije u ovom uzbudljivom digitalnom pejzažu.
Osim ovih panela, učesnici će imati priliku učestvovati u brojnim drugim diskusijama, predavanjima i networking događajima. Adria Summit 2024 obećava da će biti ne samoplatforma za razmjenu znanja i umrežavanje, već i za oblikovanje budućnosti tehnologije i poslovanja. Vidimo se na Adria Summitu 2024!
Za više informacija i registraciju, posjetite www.adriasummit.com.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!