Beograd je nedavno dobio (polu)završenu autobusku stanicu. Naime, u glavnom gradu Srbije autobuska stanica je otvorena, ali nije izgrađena stanična zgrada pa se umjesto nje koristi privremeni prostor koridora koji spaja autobusku i željezničku stanicu na Novom Beogradu. U tom prostoru je smještena biletarnica, čekaonica i prostor za djecu. N1 je istražio šta će biti sa sarajevskom autobuskom stanicom kojoj je definitivno potrebna rekonstrukcija.
U glavnom gradu Srbije, Beogradu otvorena je nova autobuska stanica. Iako nije u potpunosti izgrađena jer joj nedostaje stanična zgrada, autobuska stanica je preseljena i otvorena kako bi se na mjestu nekadašnje u samom centru Beograda nastavila gradnja kompleksa Beograda na vodi odnosno novih stambenih zgrada. Umjesto stanične zgrade čija gradnja se tek očekuje, prostor za te namjene napravljen je u koridoru koji spaja željezničku stanicu Novi Beograd i autobusku stanicu.
Sarajevo i njena autobuska stanica
Autobuska stanica Sarajevo u privatnom je vlasništvu kompanije Centrotrans Sarajevo. Nalazi se u samom centru grada u neposrednoj blizini Željezničke stanice.
Mnogi su mišljenja da je ovom objektu potrebna obnova i dodatni sadržaji s obzirom na to da njen izgled i funkcionalnost naročito kod turista ostavlja loš dojam.
Iz kompanije Centrotrans za N1 kažu da autobuska stanica ima sve ono što je propisano Pravilnikom da budu autobuska stanica prve kategorije.
“Naša kompanija intenzivno radi na planiranju i implementaciji poboljšanja i podizanja standarda ovog objekta.
Na početku želimo istaknuti da Autobusna stanica Sarajevo ispunjava sve propisane uvjete za pružanje kvalitetne usluge putnicima i posjetiocima. U sklopu prostora Autobusne stanice Sarajevo nalaze se: čekaonica sa stolicama i pet šaltera za prodaju karata, pet dolaznih i 13 odlaznih perona, turistička agencija, trgovinski i ugostiteljski objekti i sve što je Pravilnikom propisano za posjedovanje certifikata „Autobusna stanica prve kategorije“. Možda je predugo u istom vizualnom stanju zbog kojeg bi smo željeli da se isto što prije promjeni”, naveli su.
Također, kako navode, itekako razmišljaju o rekonstrukciji i obnovi, ali da to čeka na zeleno svjetlo od strane nadležnih koji prvo moraju usvojiti neophodne dokumente.
“Centrotrans je uradio idejno rješenje budućeg uređenja prostora Autobusne stanice Sarajevo te se nadamo da ćemo u bliskoj budućnosti, nakon usvajanja novog prostornog plana četiri općine u Kantonu Sarajevo i dobivanja svih potrebnih saglasnosti, pristupiti i realizaciji istoga.
Trenutno razmatramo nekoliko opcija koje uključuju obnovu i modernizaciju postojećih kapaciteta, kako bismo osigurali bolje uslove dok se ne steknu uvjeti za izgradnju nove, modernije autobuske stanice.
Iako je proces izgradnje nove stanice dugoročan, mi ćemo u međuvremenu poduzeti sve potrebne korake kako bismo poboljšali postojeću infrastrukturu. Svaka intervencija bit će izvedena s ciljem osiguranja veće udobnosti i sigurnosti za sve korisnike naših usluga.
O svim daljnjim aktivnostima i planovima, javnost će biti pravovremeno informisana”, istakli su za N1.
Autobuska stanica Banjaluka
Od 2017. godine, Autobuska stanica u Banjaluci je u vlasništvu kompanije Respect Plus doo, dok je nekadašnja autobuska stanica predmet sudskih sporova.
Pogledajte kako izgleda tamošnja stanica.
U konačnici autobuske stanice u BiH su u privatnom vlasništvu i kompanije pokušavaju da kroz poslovni interes ponude najbolje za svoje putnike.
Najgori primjeri su u manjim lokalnim zajedncama gdje su autobuske stanice u katastrofalnom stanju, i predstavljaju opasnost i tamošnje stanovništvo ali i turiste.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!