Hotelski lanac Marriott Internationa preuzeo je danas za 13 milijardi dolara kompaniju Starwood Hotels & Resorts Worldwide.
Tako su spojene Marriottove marke Courtyard, Ritz Carlton i Marriott sa Starwoodovim Sheratonom, Westinom i W and St. Regisom.
Pod Marriottovim “kišobranom” bit će ukupno 30 hotelskih brendova i bit će to najveći lanac hotela u svijetu sa više od 5.700 objekata i 1,1 milion soba u više od 110 zemalja. Marriott će imati svaku petnaestu hotelsku sobu u svijetu.
Lanac Marriott sada je nadmašio Hilton koji ima 773.000 soba i grupu InterContinental Hotels sa 766.000 soba.
“Sada smo u stanju da pružimo mnogo veću mogućnost izbora”, istakao je za AP direktor Marriotta Arne Sorenson.
On je dodao da je Starwoodov program lojalnosti gosta bio “centralni, strateški razlog za transakciju”. Članovi tog programa u potpunosti su mu odani, obično imaju veće prihode i bilježe više noćenja.
Od danas će članovi Starwoodovog i Marriottovog programa lojalnosti gosta moći da povežu svoje račune tako da će uživati iste, odnosno veće pogodnosti.
Starwood je izašao u prodaju u aprilu 2015. godine.
Marriott je da bi preuzeo Starwood morao da nadmaši ponudu kineske Anbang osiguravajuće grupe. Američki i evropski regulatori bili su spremni da odobre prodaju, ali je kineska vlada okljevala i prodaja je odlagana mjesecima.
Marriott i Starwood kao i drugi hotelski lanci, posjeduju veoma mali broj hotela pojedinačno. Oni zapravo vode ili daju u franšizu svoje brendove stotinama pojedinačnih vlasnika, često kompanijama za razvoj nekretnina.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.