Twitter je u drugom tromjesečju poslovao s manjim gubitkom i znatno većim prihodima nego u istom lanjskom razdoblju, no cijena dionice te društvene mreže potonula je u utorak više od 10 posto zbog sporog rasta broja korisnika.
Prema u utorak objavljenom poslovnom izvješću, prihodi Twittera dosegnuli su u proteklom kvartalu 502 miliona dolara, što je 61 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za 63 posto, na 452 miliona dolara.
Zahvaljujući tome, gubitak firme smanjen je na 136,7 miliona dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 144,6 miliona.
Iako su finansijski rezultati te društvene mreže bolji od očekivanja analitičara, cijena dionice Twittera pala je u utorak na Wall Streetu više od 10 posto.
Posljedica je to slabog rasta broja aktivnih mjesečnih korisnika te društvene mreže. U drugom tromjesečju bilo ih je 304 miliona, dok ih je u prethodnom kvartalu bilo 302 miliona. To je najsporiji rast broja korisnika od javne ponude dionica te firme 2013. godine.
“To je neprihvatljivo i nismo zadovoljni”, kazao je Jack Dorsey, suosnivač i privremeni izvršni direktor Twittera od kada je u junu s tog mjesta odstupio Dick Costolo.
Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka od 140 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i muzičke scene, aktivisti…
Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s otprilike 1,4 milijarde korisnika.
“Ne očekujemo značajniji rast broja korisnika dok ne uspijemo zahvatiti masovno tržište. Još nismo uspjeli objasniti jedinstvenu vrijednost Twittera, pa se ljudi pitaju: “Zašto bih koristio Twitter?”. Jednostavno rečeno, naša je usluga i dalje presložena za korištenje”, kaže Anthony Noto, izvršni direktor Twittera.
Nakon što je jučer pala za više od 10 posto, cijena dionice Twittera zaronila je na 34,20 dolara, ispod 38,80 dolara po kojoj je debitirala na američkim berzama 2013. godine.