Ljeto 2023. pokazalo se odličnim periodom za oslobađanje potrošačke moći žena nakon turneja megapopularnih pjevačica Taylor Swift, Beyonce, kao i premijere filma "Barbie".
Oglas
"Mislim da ono što trenutno vidimo jeste da žene nisu za potcjenjivanja. One podižu ekonomije i taj uticaj se ne smije zanemariti," rekla je Kristina Chiappetta, izvršna direktorica strategije u Landor&Fitchu. "Ali brendovi ne razgovaraju s njima na njihovom jeziku već dugo vremena."
"Mislim da je ono što je zaista moćno kada gledate film 'Barbie' ili čitate ili slušate tekstove Taylor Swift je to što izražava puno višedimenzionalno iskustvo današnje žene. A to je nešto što nismo vidjeli kada pogledate tradicionalni marketing. Način na koji mnogi brendovi razgovaraju sa ženama je na ovaj vrlo jednodimenzionalan način," rekla je Chiappetta.
Oglas
Veliki trošak
Neke karte za Swift i Beyonce koštaju više od 1.000 dolara. Zbog toga mnogi nisu mogli prisustvovati koncertima, a drugi su skupljali novac dugo vremena kako bi ih mogle priuštiti.
"Muškarci idu na mnogo sportskih utakmica i troše mnogo novca na sportske karte, a to se nikada ne smatra apsurdnim ili pretjeranim. Za nas je ovo kao moj Super Bowl," rekla je 27-godišnja Juli Polise, Helenina kćerka.
"Naravno da ćete biti uzbuđeni i kažete sebi 'Idem pa šta god bilo, jest ću rižu ostatak mjeseca, ali ću otići na koncert."
Oglas
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas