Povodom završetka probijanja tunela Golubinja, trenutno najdužeg cestovnog tunela koji se gradi u BiH, u sklopu dionice autoceste na Koridoru Vc, danas je održana ceremonija. Radi se o trenutno najdužem cestovnom tunelu koji se gradi u BiH, na području općine Žepče, u sklopu dionice autoceste na Koridoru Vc Poprikuše – Nemila čija je ukupna dužina dionice 5,5 kilometara, od toga je sami tunel 3,6 km.
Jedini budući veći će biti tunel Prenj, koji će biti ugovoren u jesen, najavio je Denis Lasić, v.d. direktora JP Autoceste FBiH. Smatra se da će se tim tunelom dovršiti sve dionice i spojiti koridor.
“Realno govorimo, od Sarajeva do Save u ljeto 2026. godine ćemo imati u potpunosti spojen koridor Vc”, najavio je Lasić.
Prenj se smatra izutetno komliciranim, dodao je, ali nada se da neće imati problem sa izvođačem.
Premijer FBiH Nermin Nikšić i istaknuo je da je činjenica, kako se sve više odvija gradnja koridora Vc dolazimo do zahtjevnijih dionica i projekata.
“Jedan od najzahtjevnijih je uspio da se spoji. Čeka nas priča o tunelu Prenj koja će biti još zahtjevniji. Ovo pokazuje da imamo kvalifikovane kompanije koje rade”, kazao je premijer FBiH.
Dodao je i da je za tunel Hranjen ove godine osigurano više nego ikad novca.
“Novac je osiguran. Kod mene je bila delegacija iz Bosanko-podrinjskog kantona. Čekaju se dozvole i rješenja, čim se zaokruži taj dio da će autoceste raditi, novac ima osiguran“, ponovio je.
Kazao je i da nikada ne treba zaboraviti ono što su dužni Tuzlanskom kantonu.
“Još uvijek vagamo da li će biti Doboj-Tuzla-Zvornik brza cesta, ili čak autocesta, Tuzla-Orašje autocesta”, rekao je.
Na kraju je istaknuo i da se ulaganje u infrastruktru pokazalo kao opravdano, “ne samo u tom trenutku kroz investicije, jer kažu, da jedno radno mjesto na izgradnji infrastruktirnih objekata veže između 5-10 drugih radnih mjesta”.
Vođa projekta Utku Gok ispred firme Cengiz je kazao da je ovo nastavak uspješne saradnje BiH i kompanije Cengiz. Rekao da je kompanija jako ponosna na projekat koji je bio izuzetno zahtjevan.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 251.100.305,40 eura bez PDV-a.
Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!