Moda u koju su migranti uložili trud i na crvenom tepihu SFF-a: Brend No Nation Fashion iznenadio kreacijama

Vijesti 19. aug 202409:13 > 13:19 0 komentara

Malo koja kreacija na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala (SFF) je ostavila utisak na javnost kao haljina modnog brenda "No Nation Fashion" (NNF) koju je u svom gracioznim i besprijekornom stilu prije dva dana iznijela najpoznatija bh. manekenka Džejla Glavović. O brendu kojeg je osnovala UN organizacija IOM – International Organization for Migration u BiH, ali i drugim pozitivnim iznenađenjima tokom SFF-a razgovarali smo sa Laurom Lungarotti, šeficom misije Međunarodne organizacije za migracije u Bosne i Hercegovine.

Lungarotti je istakla da brend želi poslati pozitivnu poruku o migracijama.

“Migracije su raznolikost, inovacije i to je susret kultura. Džejlina haljina na crvenom tepihu je inspirisana zemljom, ona je miss zemlje i želi oslikati svijet – prirodu i zemlju i ona je zaista angažirani model i daje nam veliku podršku”, navela je.

Odlučili su, kako je navela, ovogodišnji Sarajevo Film Festival iskoristiti u smislu promocije kreativnosti koju migracije donose.

“Pozivamo važne osobe koje će nositi modele No Nation Fashion od početka do samog kraja SFF-a. Vidjet ćemo veliki broj važnih osoba koje će biti naši brend ambasadori, koji će govoriti o inkluziji i raznolikosti, a koje idu zajedno s migracijama. Sve haljine su dizajnirane u BiH, njih je dizajnirala Aleksandra Lovrić, modna dizajnerica i IOM koordinatorica modnih ateljea i drugi migranti, izbjeglice i tražitelji azila u BiH. To je način da se izraze i već su neki od njih prešli u svijet mode. To je prilika da prikažu svoje inovacije i raznolikost u industriji mode”, dodala je Lungarotti.

S obzirom na to da je u posljednje vrijeme NNF bio prisutan i na međunaronoj modnoj sceni, pitali smo Lungarotti u kojim sve zemljama je u ovaj brend predstavljen?

“Brend je 2021. godine rođen usred koronavirusa i to je bio sjajan način da se uključe migranti. Vidjeli smo potencijal i krenuli smo od sarajevske Vijećnice i onda smo prešli dalje. Išli smo na New York Fashion Week, zatim na nekoliko mjesta u Beogradi, ove godine smo bili u Firenci i sada imamo veliki broj planova. Ideja je da proširimo brend i da on bude globalni IOM brend jer mi radimo širom svijeta sa migrantima i zajednicama domaćinima”, rekla je Lungarotti.

No Nation Fashion: Modna priča u koju su utkani snovi migranata nastavlja put

Govoreći o finansijskoj podršci, Lungarotti je istakla da su brend mogli pokrenuti zahvaljujući Evropskoj uniji.

“EU i dalje daje svoju podršku zajedno sa velikim brojem drugih privatnih donatora. Imamo veliki podršku tekstilne industrije u BiH i sada pokušavamo da se povežemo s industrijom mode i da radimo na održivosti i inkluzvinosti mode. Pokušavamo stupiti u vezu sa globalnim brendovima koji mogu NNF prihvatiti kao održiv i inkluzivan brend. I ovo je za nas trenutak promicije i izlaz van granica BiH”, istakla je.

Naša sagovornica je navela da se odjevni komadi brenda NNF mogu i kupiti.

“Prvo trebate provjeriti naš Instagram i internet stranicu gdje je većina komada tamo. A osim toga mi možemo i proizvesti nešto za vas. Nastojimo pokrenuti i e-trgovinu. Međutim, ne želimo nikakvu zaradu, već je ovo održivi brend i sve ono što zaradimo usmjeravamo na širenje brenda, uključenje većeg broja migranata u projekt i kupovinu novih mašina. Dakle, ovdje se ne radi o kupovini već o održivosti brenda i da se ta pozitivna poruka širi”, kazala je Lungarotti.

Lungarotti je porijeklom Italijanka, pa nas je zanimalo kako ona kao osoba koja dolazi iz zemlje mode gleda na SFF kao priliku da se promoviše brend i ljudi koji znaju kako raditi u modi?

“SFF je prije svega nevjerovatna kulturna prilika, to je dijalog i centar kultura koje razgovaraju i prenose pozitivne poruke. A moda je izraz u kulturi tako da na mnogo načina svi se mogu izraziri, Jesam Italijanka i zaista je uvijek bilo bitno kako izgledamo, ali je ovaj brend nešto gdje sam pokušala dati sebe da se ovaj brend razvije i mislim da smo ove godine na crvenom tepihu vidjeli mnogo inovacija, ali mislim da je Džejlina najinovativnija. Svrha je bila da se pokaće raznolikost kultura koje mogu dovesti do inovacija. Samo nas pratite, vidjet ćemo još inovativnih haljina na SFF-u”, poručila je Lungarotti.

Džanan Musa na crvenom tepihu SFF-a, pred premijeru filma “Brate” sa delegacijom iz Španije

Osim haljina, na crvenom tepihu je sinoć predstavljeno i odijelo NNF brenda, a kojeg je nosio poznati bh. košarkaš Džanan Musa.

Musa je inače odnedavno i ambasador dobre volje IOM-a.Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!