Završena je rekonstrukcija tramvajske pruge na relaciji Ilidža - Čengić Vila, a nakon testiranja dionice, danas su tramvaji i zvanično počeli saobraćati.
Nakon više od godinu od početka remonta, tramvaji u pogonu, slučajno ili ne tri dana pred izbore.
Okončani su radovi na zamjeni tramvajskih šina koji su počeli 26. avgusta prošle godine. Izgrađen je potpuno novi kolosjek na dužini od oko 12 kilometara. Građani zadovoljni.
“Nešto lijepo u Sarajevu da se desi. Još ako treba puno vremena da se nešto izgradi i da vidimo na djelu taj rad. A to što kasni, što neko to gleda kao da se kasni, to je već nešto drugo. Ovo je građeno za sviju nas, a ne samo za nekoga.”
“Ovo je super. Ako nastave ovako ovo je predivno.”
“Odlično. Sve najbolje, zahvaljujemo se ovim ljudima koji su ovo odradili. mnogi su planirali, a nisu završili.”
Rekonstruisano je i 10 tramvajskih stajališta, obnovljene raskrsnice duž ove dionice, te pješački prelazi i biciklističke staze. Uskoro počinje zamjena šina na dionici Čengić vila-Marijin dvor. Najavljen je i konačni početak izgradnje pruge od Ilidže do Hrasnice.
“Izuzetno sam zadovoljan i sretan. Zahvalan sam svim radnicima na trudu, radu i energiji koju su uložili, a građanima na razumijevanju i strpljenju. Mijenjamo sliku Sarajeva i ponosan sam što sam dio ovog projekta. Bilo je mnogo izazova, što je i očekivano, obzirom da se radi o najvećem infrastrukturnom projektu. Građani zaslužuju kvalitetan javni prevoz i uspjeli smo pokrenuti sve projekte koji će im to, konačno i omogućiti”, kazao je Adnan Šteta, ministar saobraćaja KS.
Tri dana prije izbora tramvaji na dionici Ilidža – Čengić vila počeli su da saobraćaju. Naručeno je i 20 novih tramvaja, koji bi trebalo da stignu krajem sledeće godine, a mjesec, dva prije toga očekuje se i okončanje rekonstrukcije kompletne tramvajske pruge.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare