"BiH se mora boriti sa negativnim imidžem"

Ekonomija 02. jun 201509:07 > 09:09
N1

Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH, Ambasada Švicarske i Razvojni program Ujedinjenih nacija organizovali su okrugli stol "Žensko poduzetništvo u dijaspori i BiH".

Povodom ovog događaja u Novom danu gostovale su Isma Stanić, šefica Sektor za iseljeništvo pri Ministarstvu za ljudska prava i izbjeglice BiH i Goranka Sarić Prevljak, poduzetnica i suvlasnica turističke agencije „Herzegovina Lodges“ iz Holandije.

pročitajte još

Okrugli sto je okupio 90 uspješnih poduzetnica iz dijaspore (Austrije, Francuske, Njemačke, Norveške, Holandije, Švedske, Velike Britanije, SAD-a) i BiH, potencijalne buduće poduzetnice, te predstavnike institucija i međunarodnih organizacija koje podržavaju poduzetništvo.

Stanić je istakla da su žene jednako uspješen kao muškarci u poduzetništvu, ali nisu dovoljno zastupljene.

“Na konferencijama stalno vidimo muškarce mada su i žene jednako uspješne u biznisu. Ovom konferencijom željeli smo skrenuti pažnju na žene, ali i na dijasporu koja je vrlo važna za našu zemlju”.

Goranka Sarić Prevljak je podijelil svoje iskustvo osnivanja firme u inostranstvu.

“U Holandiji sam za 15 minuta otvorila firmu. Ovdje to traje mnogo duže. Mora se nači naćin da se ubrza proces”, smatra poduzetnica.

Gošće Novog dana su istakle “pozitivnu atmosferu” koja je vladala na okruglom stolu “Žensko poduzetništvo u dijaspori i BiH”.

Jedna od glavnih poruka konferencije za žene poduzetnice bila je da se ne plaše, rekla je Stanić, a Šarić Prevljak je dodala da je vrlo bitno da “jedni drug inspirišemo” i čujemo pozitivne priče.

Stanić je govoreći o ulaganju dijaspore u BiH navela da se najviše investira u rodna mjesta.

“Naši ljudi u dijaspori najviše ulažu u opštine iz kojih potiču, što je logično”.

Suvlasnica turističke agencije „Herzegovina Lodges“ na kraju gostovanja u Novom danu govorila je o svojoj borbi za promovisanjem BiH.

“Veliki problem je promovisati malu zemlju pored Italije, Grčke, ali i Hrvatske koja je poznata po svojoj turističkoj ponudi. Također, BiH se mora boriti i sa negativnim imidžem u svijetu”.