Honda je na prošlogodišnjem CES-u privukla pažnju s konceptima Zero Saloon i Zero Space-Hub, obećavši povratak s još konkretnijim modelima bližim proizvodnji. Ove godine, umjesto da pojednostavi dizajn, Honda se dodatno oslonila na futuristički izgled.
Futuristički dizajn i minimalizam
Honda Zero Saloon i Honda Zero SUV zadržavaju specifičan dizajn koji ih izdvaja od klasičnih modela – ali ne nužno na loš način. Međutim, to nije električni CR-V koji su mnogi ljubitelji brenda priželjkivali. Poruka koju Honda šalje onima koji žele konzervativniji izgled EV vozila je jasna: “Vidimo vas, čujemo vas – ali mi biramo inovaciju.”
Dizajnerske inspiracije i povratak prošlim erama
Dizajn ovih prototipova podsjeća na legendarna vozila poput Lamborghini Countacha, AMC Gremlina, Aston Martin Lagonda Shooting Brakea i Brubaker Boxa. Ovim potezom, Honda se, čini se, oslanja na retro elemente kako bi ublažila potencijalni “šok” zbog ultra-minimalističke unutrašnjosti.
Softver kao srce inovacije
Najveća ovogodišnja najava nije samo dizajn vozila već i Hondin novi operativni sistem, inspirisan legendarnim robotom Asimo. Ova “softverski definirana vozila” predstavljaju platformu za Hondin softver visokih performansi, što signalizira da je Zero serija osmišljena prvenstveno kao pokazna tehnologija za novi operativni sistem.
Honda Zero Saloon – minimalistički luksuz
Jedna od upečatljivih karakteristika limuzine je potpuni izostanak zadnjeg stakla. Umjesto njega, nalazi se vizuelno impresivan panel s LED svjetlima. Osim toga, vozilo nema klasične bočne retrovizore – umjesto njih, koristi kamere i ekrane na instrument tabli. Međutim, s obzirom na američke propise, ovaj detalj će vjerovatno ostati samo konceptualan.
Honda Zero SUV – bliže proizvodnji
SUV verzija je nešto klasičnija i ima zadnje staklo, čime pruža više prozračnosti u unutrašnjosti. Dizajn SUV-a zadržava Hondine principe “tanko, lagano i pametno” te djeluje bliže modelu koji bi se mogao naći na tržištu.
Specifikacije i domet
Iako Honda nije objavila detaljne specifikacije, poznato je da će se Zero EV-ovi oslanjati na iskustvo iz Formule 1. Vozila će koristiti e-Axle sistem koji uključuje motor, inverter i mjenjač, omogućujući optimalnu efikasnost pretvaranja električne energije u pogonsku snagu. Predviđeni domet od oko 300 milja (oko 480 km) ukazuje na bateriju kapaciteta 80 do 90 kWh.
Efikasnost i troškovi
Honda planira smanjenje broja elektronskih upravljačkih jedinica kako bi smanjila troškove proizvodnje. Ova strategija slična je pristupu kompanije Rivian kod njihovih R1 modela, s ciljem pojednostavljivanja konstrukcije i povećanja proizvodne efikasnosti.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!