Drugi krug prodaje ulaznica za EURO 2024. u Njemačkoj započet će 4. decembra, dva dana nakon ždrijeba skupina za završni turnir koji je na rasporedu od 14. juna do 14. jula sljedeće godine, objavili su u ponedjeljak iz Njemačkog fudbalskog saveza (DFB).
Na raspolaganju će biti milion ulaznica za navijače 21 reprezentacije koje će tada imati svoje mjesto u turniru. Sljedeći krug prodaje ulaznica bit će pokrenut sljedeće godine, za navijače tri reprezentacije koje će se plasirati na EURO kroz doigravanje koje je na rasporedu od 21. do 26. marta, a na kojem će učestvovati BiH.
U prvom prodajnom krugu prodano je više od 1,2 miliona ulaznica, a kupci su birani putem lutrije. Za kupnju ulaznica se prijavilo 20 miliona kandidata, iako su u tom trenutku bili poznati samo datumi i stadioni na kojima će svoje utakmice u grupnoj fazi odigrati domaća reprezentacija.
Cijene ulaznica se kreću od 30 eura za najjeftinija mjesta do 1000 eura za najskuplje opcije gledanja finalne utakmice koja će biti odigrana 14. jula na Olimpijskom stadionu u Berlinu.
Do sada je 17 reprezentacija osiguralo nastup na Evropskom prvenstvu. Uz domaćina Njemačku, kroz kvalifikacije su svoje mjesto na završnom turniru izborile reprezentacije Albanije, Austrije, Belgije, Danske, Engleske, Francuske, Mađarske, Nizozemske, Portugala, Rumunjske, Slovačke, Srbije, Škotske, Španije, Švicarske i Turske.
Njima će se u ponedjeljak i utorak pridružiti još četiri ekipe. U ponedjeljak se u izravnim dvobojima za plasman na EURO sastaju Ukrajina i Italija u skupini C, Češka i Moldavija u skupini E te Slovenija i Kazahstan u skupini H. U utorak biti poznat i posljednji putnik za Njemačku iz kvalifikacijske skupine D, a to će biti Hrvatska ili Wales.
Zmajevi će šansu za plasman na EURO tražiti kroz baraž koji je na rasporedu u martu naredne godine, a protivnici će biti poznati 23. novembra.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad