Šta predstavljaju nove Twitterove oznake za verifikaciju?

Tehnologija 24. jan 202312:38 0 komentara
N1 BiH

Twitter je pod vodstvom Elona Muska uveo novi sistem verifikacije. Umjesto jedne kvačice, sada postoje raznobojne kvačice koje označavaju različite stvari. Nova signalizacija vizuelnog identiteta kao što su oznake i kvačice na profilima naloga, sada pružaju više konteksta o različitim tipovima naloga. Evo šta one označavaju.

Plava kvačica

Plava kvačica može značiti dvije različite stvari: ili da je račun verifkovan prema prethodnim Twitterovim kriterijima verifikacije (aktivan, značajan i autentičan), ili da račun ima aktivnu pretplatu na novi Twitterov proizvod “Twitter Blue” i ispunjava određene zahtjeve.

Plavom kvačicom su označeni računi političara, slavnih ličnosti ili aktivista (prethodno je bilo potrebno dokazati da je navedena osoba zaista ona za koju se izjašnjava).

Računi koji dobiju plavu kvačicu kao dio Twitter Blue pretplate neće biti podvrgnuti pregledu kako bi se potvrdilo da ispunjavaju aktivne, značajne i autentične kriterije koji su korišteni u prethodnom procesu, piše TechCrunch.

Zlatna kvačica

Twitter je ovu kvačicu postavio u mjesecu decembru kako bi naglasio da račun pripada kompaniji ili organizaciji.

Kada se pojavi zlatna kvačica pored profilne ikone, ona označava račun kao službeni (poslovni) putem Twitter Verifikacije za organizacije.

Preduzeća koja su prethodno verifikovana preko Twitterovog starog sistema automatski će imati svoje plave kvačice pretvorene u zlatne.

Siva kvačica

Siva kvačica označava da račun predstavlja državnu instituciju ili službenika ili multilateralnu organizaciju.

Konkretno, kvalifikovane vladine institucije uključuju: nacionalne i lokalne krizne reakcije, javnu sigurnost, provođenje zakona i regulatorne agencije, ambasade i druge glavne agencije na nacionalnom nivou.

Podobni izabrani ili imenovani zvaničnici uključuju: šefove država, glasnogovornike stranih zvaničnika, najviše diplomatske lidere, članove kabineta (nacionalni nivo).

Prihvatljive multilateralne organizacije uključuju institucionalne račune, najviše zvaničnike i zvanične glasnogovornike.

Kvadratne oznake

Novi Twitter Blue for Business plan omogućava kompanijama da označe brendove ili osobe koje su s njima povezane kvadratnim logotipom.

Na primjer, zaposlenici Twittera dobijaju kvadratni Twitter logo pored svojih imena.

N1 BiH

Ovo također pomaže kompanijama da ispravno označe svoje druge brendove i račune kao podršku.

Službene etikete

Oznaka službenog profila primjenjuje se na komercijalne kompanije uključujući poslovne partnere, glavne brendove, medijske kuće i izdavače.

Oznake državnih medija i vladine oznake

Oznake na profilima povezanim sa državom pružaju dodatni kontekst o nalozima koje kontrolišu određeni državni medijski entiteti i pojedinci koji su blisko povezani sa tim entitetima.

Vladine oznake primjenjuju se na račune koji su u velikoj mjeri uključeni u geopolitiku i diplomatiju iz glavnih zemalja u kojima Twitter djeluje.

Ove oznake također sadrže informacije o zemlji s kojom je račun povezan i da li njime upravlja predstavnik vlade ili medijski entitet koji je povezan s državom.

Dodatno, uključena je i mala ikona zastave koja označava status naloga kao vladinog naloga ili podijuma za državne medije.

Automatske oznake računa

Automatske oznake pružaju transparentnost pomažući vam da identifikujete je li račun bot ili ne.

Kada račun prikaže oznaku “automatizirani” račun, znate da račun generira automatski sadržaj koji nije proizveo čovjek.

Automatske oznake naloga — trenutno u testiranju — pojavljuju se na profilima naloga ispod naziva računa.

Twitter Blue

Twitter Blue je plaćena pretplata koja dodaje plavu kvačicu na vaš račun i nudi rani pristup odabranim funkcijama, kao što je Edit Tweet.

Ažurirani sistem verifikacije, koji proširuje opcije kvačica s više novih boja, dio je napora novog vlasnika Elona Muska da poveća svoje pretplatničko poslovanje i ojača krajnji rezultat kompanije koju je kupio za 44 milijarde dolara, uključujući značajan iznos finansiranja duga .

Nova usluga pretplate na Twitter Blue koštat će 8 dolara mjesečno ili 84 dolara godišnje (u dostupnim zemljama) za korisnike koji se pretplate putem web platforme i 11 dolara mjesečno za one koji se pretplate na iOS aplikaciju, navodi se u tvitu Esther Crawford, šefa Twitter proizvoda koji vodi napore za uslugu pretplate, prenosi CitizenDigital.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!