TikTok u borbi protiv konkurencije uvodi novitet: Evo o čemu se radi

Tehnologija 25. jul 202314:45 0 komentara
Unsplash/Ilustracija

TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama.

Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.

Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim postovima.

TikTok je objavio da s “tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.”

Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih sedmica nakon pokretanja Threads-a, spin-offa Instagrama u vlasništvu Meta-e.

Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.

Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!