Oglas

Kada dizajn postane stav: IQOS × Seletti stigao u BiH

author
N1 BiH
15. okt. 2025. 10:54
thumbnail_01387_602_LS_SELETTI_PORTRAIT_PNPNC
IQOS

Postoje brendovi koji ne prate trendove već ih stvaraju. Seletti je jedan od njih. Italijanski dizajn koji ne pristaje na tišinu, već govori glasno, ironično, umjetnički. Njegovi predmeti nisu samo dekoracija, oni su manifest radoznalosti, poziv na slobodu izraza i dokaz da svakodnevica može biti spektakularna.

Oglas

A sada, ta filozofija dobila je novu formu kroz saradnju s brendom IQOS. Ekscentričnost Seletti svijeta stigla je u Bosnu i Hercegovinu, ne samo kao ideja, već kao dizajnerski predmet koji se nosi. Limitirana kolekcija IQOS ILUMA i × Seletti donijela je spoj umjetnosti i tehnologije, dizajna i funkcionalnosti, estetike i inovacije.

Saradnja je najavljena na Sedmici dizajna u Milanu, kroz multisenzornu instalaciju Curious X: Sensorium Piazza, gde je klasični italijanski trg pretvoren u digitalno platno koje se posmatra svim čulima. Umjetnost i tehnologija spojile su se u prostor koji se ne posmatra — već u njega uranjaš.

00491_602_LS_SELETTI_MID_PSINC
00887_602_LS_SELETTI_PORTRAIT_PNPNC

Upravo iz tog susreta umjetnosti i inovacije nastala je kolekcija koja nosi Seletti potpis, ali i tehnološku snagu IQOS ILUMA i uređaja. Dostupna je u dvije varijante — IQOS ILUMA i PRIME i IQOS ILUMA i — sa crno-zlatnim kontrastima, glatkim metalnim linijama i teksturama koje pozivaju na dodir. Svaki detalj osmišljen je da izazove čula, ali i da pruži novo bezdimno iskustvo.

Oglas

thumbnail_00106_601_MP_SELETTI-LAUNCH_MID-ACCESSORIES_PIHNC
IQOS

„Kreativnost je u suštini inovacija — uvijek uraditi nešto novo,” rekao je Stefano Seletti. Upravo ta ideja živi u svakom detalju ove kolekcije. „Nisu svi predmeti rođeni da budu obični.” IQOS × Seletti to potvrđuje — više od prvog utiska. Više od dizajna. Više od funkcije.

*IQOS nije proizvod bez rizika i sadrži nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoljetne.

Više tema kao što je ova?

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama