Pusti hodnici škole kojima prolazi 600 učenika, ali tu su i čari online nastave

Vijesti 13. mar 202020:36 > 20:48
N1

Posjetili smo osnovnu školu "Musa Ćazim Ćatić" u Sarajevu, koju pohađa više od 600 učenika. Učionice, klupe, hodnici - sve prazno.

N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1
N1 / Ilustracija

 U školi samo nastavno osoblje. U toku je bila online nastava.

Indira Buljubašić, nastavnica u OŠ Musa Ćazim Ćatić za N1 je govorila o online nastavi.

“Jedini prirodan proces, jedini prirodan radni dan je dan u kojem su ove klupe popunjene mojim učenicina i učenicama, što znači da smo ipak u nekoj situaciji koja nam nije ni draga, niti omiljena, ali svakako u jednoj situaciji koja predstavlja novi izazov, kako za nas tako i za naše učenike”, kazala je.

“U našoj školi smo u skladu sa uputama nadležnog Ministarstva od jučer pristupili online nastavi sa našim učenicima.
Bez obzira na upute Ministarstva vi se uvijek i unutar škole morate dodatno organizovati i osmisliti puteve i pravce kako ćemo to realizovati. Na svu sreću mi smo i prije radili neke slične planove jer imamo iskustva kada su bile snježne padavine proteklih godina, pa u nekim drugim gradovima kada su bivale poplave da pokušamo se unaprijed pripremiti na te moderne tehnologije koje ružimo puno i mi i roditelji naših učenika, da iskoristimo u lijepe i pozitivne svrhe stjecanja novih znanja”, ispričala je Buljubašić.

Pojasnila je i kako se odvija nastava.

“Na način da odaberete određenu platformu, ima ih zaista dosta, koja vam se čini najpraktičnijom da je koristite sa vašim učenicima. Platforma koja se zove ‘classroom’ je u našoj Školi prisutna već nekoliko godina i mi smo je do sada često koristili kako bismo djeci slali neke dodatne vježbe da im je lakše kući, ili radili sa članovima učenika koje pripremamo za takmičenja da rade neke dodatne zadatke. Slali im simpatične, zanimljive linkove gdje su mogli odigrati kvizove o gramatici, historiji itd. tako da smo upravu tu platformu mi u ovom trenutnku odabrali za komunikaciju sa našim učenicima”, kazala je.

U okviru te platforme i programa nastavnik tačn zna danas u koje je vrijeme i s kojim sam razredima u kojem nekom vremenskom periodu, a oni to također znaju.

“Jučer je sve profunkcionisalo istog trena da sam ja zaista bila ganuta u kolikoj mjeri su i oni spremni da taj jedan pa i lijep i sunčan martovski dan u kojem se nisam nadala da će biti previše aktivni zaista provedu uz kompjutere. Meni je drago što će oni sada vidjeti da mogu koristiti internet u te lijepe svrhe, znaju to oni i od ranije”, ispričala je.

Postavlja se pitanje a šta ako učenik zadatak koji vi postavite pronađe na internetu?

“Pa šta. Jedan od velikih zadataka podučavanja u 21. vijeku je osposobljavanje da učenik dođe do informacije, te da nauči selekciju kojim podacima na internetu može, a kojim ne može vjerovati. Dat ćete sve internete ovog svijeta, ustvari jedan je internet, nekome i on se neće znati snaći, tako da ja nemam ništa protiv ukoliko oni na internetu pronalaze, isčitavaju literaturu, pronalaze određena rješenja i šalju mi ih. Naprotiv. To smatram velikom vještinom koja je neophodna jednom stanovniku 21. vijeka”, navela je.

Pogledajte video.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad